fredag den 10. februar 2012

Shabby chic træk og slip kort med frysepose af Dot-scrap

Det er blevet min tur til, at ligge lidt på bloggen. Jeg har valgt, at lave et shabby chic (træk og slip kort/pop up kort).

Jeg har lovet, at jeg ville ligge en tut/how to/vejldening på min blog, så kig forbi og se hvordan du selv kan lave et træk og slip kort Her.
Jeg er fuldstændig vild med det nye papir fra Tilda designblok Sewing Bird, der er fede 3D stickers og brads til i serien. Se selv med, måske er det også noget for dig.




Jeg har brugt følgende materialer:

Tilda designblok sewing bird: 480266
Designblok ensfarvede: 360342
Versa color, sværte Bark:
Blonde sæt/ sweet sin: 304213
Sewingbird brads: 480263
3D stickers sewingbird: 480262
Fryseposer

Rigtig god scrappelyst

Dot-scrap

1 kommentar: